سایت همسریابی

راه هایی برای اینکه بفهمیم عشق مردان کم شده است.


راه هایی برای اینکه بفهمیم عشق مردان کم شده است.

برای اینکه بتوانید بدانید یک مرد عاشق شماست یا نه راه های زیادی وجود دارد . اگر مردی از شما مراقبت و محافظت می کند و درآمد خود را برای شما خرج می کند بدانید که به شما عشق می ورزد . این یکی از راه هایی است که از گذشته وجود داشته است . اما واقعا اینگونه است ؟ در دوره ای که اکثر زنان امروزه از لحاظ مالی دیگر نیازی به مردان ندارند آیا این ارزیابی برای دانستن عشق مردان به زنان درست است؟ برای دانستن این سوال و چندین سوال یگر که در ذهنتان است با ما همراه شوید.

در این مقاله ما نشانه هایی از کم شدن عشق مردان را به شما میگوییم.

1.بازگو کردن عیوب شما

مطمئنا یک معشوق در هر حال و شرایطی برای مرد عاشقش زیباست حتی در صورتی که حوصله رسیدگی به خود را نداشته باشد . اگر یک مرد واقعا عاشق شما باشد عیوب ظاهری تان را نمی بیند و حتی تا خودتان نگویید متوجه چروک های صورت یا وزن اضافه تان نخواهد شد . پس اگر به این مورد برخوردید که همسرتان مدام در حال ایراد گرفتن از ظاهر شما بود کم کم به این نتیجه برسید رابطه تان در حال نابودیست.

2.صحبت از عیوب شما با دیگران

زنان معمولا با یکدیگر درباره ی زندگی شخصی و شریک زندگیشان صحبت می کنند . اما مردان همیشه سعی میکنند روابط شخصی و خانوادگی شان از دیگران مخفی بماند . مردان هیچگاه دوست ندارند که از معشوقشان با دیگران صحبت کنند اگر مردی دربارهی کاستی ها و عیوب شما و مشکلاتش با شما با دیگران صحبت کرد بدانید که رابطه تان دچار تزلزل شده است .

 عشق
  1. تحمل نکردن عادات شما

معمولا همه ی انسان ها اعم از زن یا مرد عاداتی دارند . این عادت ها برای مرد عاشق قابل تحمل است و معمولا در این موارد مردان با شوخی و طنز با این عادات برخورد می کنند. مانند حرف زدن طولانی با تلفن یا صرف کردن زمان زیاذ برای آماده شدن خانم ها برای رفتن به میهمانی . اما اگر مردی دیگر تحمل این عادت ها را درباره شما نداشت و برایش بسیار سخت و غیر قابل تحمل می آمد در باره ی این رابطه به فکر فرو بروید.

  1. دقت کردن به صحبت های شما

معمولا خانم ها دوست دارند درباره ی موضوعاتی که در طول روز برایشان پیش می آید با شریک زندگی شان صحبت کنند

موضوعاتی از قبیل افراد مشهور، مد و زیبایی ، خرید و ... که معمولا برای آقایان زیاد جالب نیستند . اگر دیدید مردتان با این وجود به شما گوش می دهد بدانید که برایش مهم هستید اما در صورتی که دیدید فقط به دنبال فرار کردن از گوش دادن به صحبت های شماست به رابطه و عشق او به خودتان شک کنید .

  1. توجه او به احساساتتان

مطالعات نشان داده است که گریه زنان برای مردان غیر قابل تحمل است و حتی میزان تستوسترون را در خون مردان کاهش می دهد پس این دلیل علمی ما را به این نتیجه میرساند که هنگامی که گریه میکنید یک مرد فقط میخواهد از شما فرار کند ولی این فقط یک نتیجه علمی ست اگر مردی واقعا شما را دوست داشته باشد در این شرایط فقط به فکر آرام کردن شما خواهد بود و فقط زمانی به آرامش میرسد که شما را آرام کند . اما اگر او شما را دوست نداشته باشد فقط به فکر فرار از شما خواهد بود

  1. حرکات عاشقانه

بکار بردن حرکات عاشقانه و زیرکانه برای زمانی که احساس کردید روابطتتان یکنواخت شده است بسیار روش خوبی است . دادن پیام های متنی ، اشاره ای تحریک آمیز ، عکس های سلفی و تحریک کننده و البته باید جواب مناسب را نیز دریافت کنید . اگربا حرکات و رفتارهایتان ازطرف مقابل هیچگونه پاسخ و جوابی دریافت نکردید این کارتان را متوقف کنید چون رابطه تان دچار مشکل شده است .

  1. حسادت کردن

یک مرد عاشق همیشه معشوقش را فقط برای خود می خواهد و توجه دیگ مردان به اورا نمیتوانند تحمل کنند . یک مرد عاشق همیشه برای معشوقش می جنگد و نمیتواند چیزی را که ممکن است به رابطه ی او آسیب برساند بپذیرد. هرچند حسادت بیش از اندازه نیز باعث بر هم خوردن یک رابطه می شود اما اگر مردتان برایتان حسود نبود در آن رابطه تجدید نظر کنید.

  1. پاسخ به درخواست های شما

همیشه مردان دوست دارند که در چشم زنی که عاشق او هستند قوی و مسئولیت پذیر به نظر بیایند . احساس قوی بودن به مردان اعتماد به نفس می دهد. هر چند که شاید همه ی مردان نتوانند کارهای تخصصی مانند تعمیر لباسشویی یا برقکاری های حرفه ای را بلد نباشند اما اگر مردتان به درخواست های معمولی و منطقی شما با عصبانیت و ناراحتی پاسخ می دهد دررابطه تان تجدید نظر کنید.

9.محافظت کردن از شما

همیشه در طول تاریخ مردان وظیفه ی حفاظت از زنان و کودکان را بر عهده داشته اند . یک مرد عاشق همیشه و در همه حال حواسش به شماست حتی وقتی که سرش هم شلوغ باشد. او حتی اگر نتواند شما را ببیند سعی میکند از راه دور نیز از شما با خبر باشد . اگر دیدید که در اجتماع احساس تنهایی میکنید و حس میکنید کسی نیست که از شما مواظبت و محافظت کند به این رابطه شک کنید.

  1. به کار بردن کلمات محبت امیز

به کار بردن کلمات محبت آمیز نقش به سزایی در رابطه شما دارد . الفاظی مثل عزیزم ، عشقم ، جانم رابطه شما را بسیار صمیمی تر میکند . این تنها زن ها نیستند که به این ها نیاز دارند بلکه مردان نیز به همان اندازه به این ها نیاز دارند . پس رد کردن اینها از طرف مردتان احتمالا به دلیل این است که آن را از طرف شما نمی خواهد.

سایت های همسریابی
همسرگزینی رایگان تبریز همسرگزینی رایگان در تبریز سایت همسرگزینی رایگان تبریز سایت همسرگزینی رایگان در تبریز همسرگزینی و ازدواج تبریز همسرگزینی و ازدواج در تبریز همسان گزینی تبریز همسان گزینی در تبریز ازدواج دایم تبریز ازدواج دایم در تبریز دوست یابی تبریز دوست یابی در تبریز سایت دوست یابی تبریز سایت دوست یابی در تبریز ازدواج موقت تبریز همسان گزینی موقت تبریز همسان گزینی موقت در تبریز سایت همسریابی موقت تبریز سایت همسریابی موقت در تبریز